cookies
Huomaat, että "evästeemme" ovat herkullisia
Muzikerin verkkosivuston evästeiden tarkoituksena on tehdä vierailustasi sivustollamme miellyttävä kokemus joka kerta. Suostu kaikkien evästeiden käyttöön klikkaamalla "Hyväksyn" -painiketta tai valitse asetuksista vain haluamasi evästeet. Lisätietoja.
Samaa mieltä
Hylkää

FAQ - Usein kysytyt kysymykset

FAQ - Usein kysytyt kysymykset

Tuotteen valinta

Vastaako tuotteen valokuva verkkosivustolla todellisuutta?
Kaikki verkkosivustoltamme löytyvät tuotekuvat tulevat suoraan valmistajilta, joten ne vastaavat varmasti todellisuutta. Muista kuitenkin, että näytöllä näkyvällä värillä voi olla erilainen sävy, ja myös käytetyn materiaalin rakenne voi näyttää erilaiselta valokuvassa. Tavarat voidaan toimittaa myös eri pakkausversiossa.
Mikä takuu koskee tuotteitani?
Tarjoamme vakiona 2 vuoden takuuajan. Jos liityt Muziker-klubin jäseneksi, se on jopa vuoden pidempi – eli 3 vuotta. Takuuaikaa voi pidentää vielä 1-3 vuodella ostoskorin kassalla. Tämä pidennetty takuu ei koske kulutustarvikkeita, pilaantuvia tuotteita, avattuja, käytettyjä tai vaurioituneita tuotteita eikä vikoja, joita emme tunnustaisi myöskään vakiotakuussa. Lisätietoja löytyy täältä: extended warranty
Mitä "avatut tavarat" tarkoittavat?
Käytämme avatut-merkkiä tuotteille, joilla ei ole alkuperäistä pakkausta, jotka ovat olleet esillä myymälässä tai palautuneet asiakkailta, joissa saattaa ollamerkkejä normaalista kulumisesta, mutta jotka voivat olla myös upouuden tuotteen veroisia. Hintaa on aina alennettu, vaikka alennuksen määrä vaihtelee kappaleittain. Klikkaa tästä saadaksesi lisätietojaavatut tavarat.
Miten tarkistan tavaroiden saatavuuden? Onko tavaroita varastossa välitöntä toimitusta varten?
Saatavuus on ilmoitettu kaikille verkkosivuston tuotteille ja löydät seuraavat vaihtoehdot täältä:
Verkkokaupan varastossa- meillä on tuote varastossa ja voimme lähettää sen sinulle välittömästi.
Matkalla - meillä ei ole tuotetta tällä hetkellä varastossa, mutta se on jo tilattu toimittajalta ja odotamme sen toimittamista varastoon.
Varastossa myymälässä – tuote on saatavilla yhdessä myymälöistämme. Voimme toimittaa sen minne haluat, mutta toimitusaika kestää muutaman päivän pidempään.
Toimittajalla – meillä ei tällä hetkellä ole tuotetta varastossa, mutta jos haluat, voimme tilata sen valmistajalta tai toimittajalta välittömästi.
Loppu varastosta – meillä ei ole tuotetta tällä hetkellä, mutta tilauksen perusteella tarkistamme sen saatavuuden toimittajalta.
Pitkäaikaisesti loppu – emme tällä hetkellä pysty hankkimaan tätä tuotetta.
Mikä on digitaalinen tuote ja miten se toimitetaan minulle?
Digitaalinen tuote on ohjelmisto, äänikirjasto tai lahjakortti. Lähetämme kaikki digitaalisten tuotteidesi lisenssit ja tunnistetiedot sähköpostitse osoitteeseen, jonka annoit tilausta tehdessäsi.

Tilauksen tekeminen

Miten lunastan etusetelin tai alennuskoodin?
Voit käyttää alennuskoodia ostoskorin ensimmäisessä vaiheessa, Omat alennukset -osiossa:
Voiko tuotteen tilata puhelimitse?
Olemme pahoillamme, mutta emme tarjoa tätä vaihtoehtoa. Voit tilata kaikki tuotteet verkosta. Jos sinulla ei ole kokemusta tästä, löydät lisätietoja täältä here.
Miten tilaukseni käsitellään?
Heti kun rekisteröimme tilauksesi järjestelmään, lähetämme sinulle automaattisen sähköpostiviestin, jossa kerromme, että olemme vastaanottaneet ja rekisteröineet tilauksen. Seuraavaksi käsittelemme tilauksesi ja saat toisen sähköpostiviestin, jossa ilmoitetaan, että tilaus on "VAHVISTETTU" ja että olemme juuri tehneet ostosopimuksen. Jos tilauksesi tila on "LYKÄTTY TOIMITUS", se tarkoittaa, että tilattua tuotetta ei ole tällä hetkellä saatavilla ja odotamme sen toimitusta. Tässä tapauksessa lähetämme sinulle sähköpostiviestin, jossa on tavaroiden odotettu lähetyspäivä. Kun olemme valmistelleet tilauksen varastossa, sen tilaksi muuttuu "KÄSITELLÄÄN", ja kun huolitsija noutaa sen, sen tilaksi muuttuu "LÄHETETTY". Voit selvittää tilauksesi nykyisen tilan kirjautumalla sisään suoraan verkkosivustolla. Klikkaa "Oma tili" löytääksesi kaikki tilauksesi.
Kuinka peruutan tilaukseni?
Löydät tämän vaihtoehdon suoraan tilauksen yhteenvedosta:
Jos peruutan tilaukseni, milloin saan rahani takaisin?
Jos muutat tilaustasi tai peruutat sen, lähetämme rahat takaisin tilillesi samalla tavalla kuin maksu tuli meille. Pikamaksuissa (PayPal, kortti, Apple Pay jne.) rahat hyvitetään tilillesi 3 työpäivän kuluessa. Pankkisiirto kestää yleensä 4-5 työpäivää. Lähetämme sinulle kuitenkin rahat välittömästi.
Miten jätän arvostelun?
Voit jakaa kokemuksesi ostetusta tuotteesta ja kirjoittaa arvostelun suoraan tietyn tuotteen sivulle Arvostelut-osiossa. Löydät sen juuri kuvan alapuolelta.
Kenen puoleen voin kääntyä tukkutason yhteistyössä?
Jos haluat ostaa meiltä jälleenmyyntiä varten, ota yhteyttä tukkuosastoomme sähköpostitse: [email protected]

Maksu

Missä käytän alennuskoodini?
Voit käyttää alennuskoodia ostoskorin ensimmäisessä vaiheessa, Omat alennukset -osiossa. 



Mitä maksutapoja voin käyttää ostokseni maksamiseen?
Hyväksymme useita maksutapoja. Niiden täysi luettelo on saatavilla täältä: Maksutapoja.
Miten saan laskun tuotteistani?
Lähetämme sinulle digitaalisen laskun pdf-muodossa sähköpostitse, ja voit myös ladata sen milloin tahansa kirjauduttuasi verkkosivustollemme kohdassa "Oma tili". Emme enää laita paperiversiota pakkauksiin, koska haluamme olla ympäristöystävällisiä.

Toimitus

Miksi arvioitu toimituspäivä on muuttunut?
Tilausta haettaessa voi tulla odottamattomia tilanteita, jotka johtavat toimituksen viivästymiseen, mutta lähetämme sinulle aina sähköpostiviestin, jossa kerromme, milloin tavaroiden pitäisi olla matkalla.
Yleisimpiä viivästyksen syitä ovat:
Toimittajan ongelma: valmistaja viivästyttää tavaroiden toimitusta.
Varasto-ongelma: kollegamme varastossa ovat liian kiireisiä kaikkien tilausten haussa, mutta käsittelemme tilaukset täsmälleen vastaanottojärjestyksessä ja lähetämme tilauksesi pian.
Verkkosivusto-ongelma: tilattu tuote on tällä hetkellä loppuunmyyty ja syy on meidän. Pahoittelemme. Tässä tapauksessa otamme sinuun tietenkin yhteyttä henkilökohtaisesti ja yritämme löytää parhaan mahdollisen ratkaisun.
Kuinka paljon toimitus maksaa ja kuinka kauan toimitus kestää?
Kaikki tiedot toimitusajasta ja -kustannuksista ovat saatavilla täältä Hinnat ja kuljetusehdot
Miten voin seurata pakettini matkaa luokseni?
Heti kun olemme lähettäneet tilauksesi, lähetämme sinulle vahvistussähköpostin, joka sisältää linkin, jonka kautta voit seurata lähetystäsi. Siihen pääsee myös suoraan verkkosivustoltamme. Tarvitset vain laskun tai tilauksen numeron ja sähköpostiosoitteesi, jolla kirjaudut Muzikeriin. Tässä tapauksessa voit seurata pakettiasi täältä.
Voitteko antaa minulle toimitusilmoituksen?
Emme tee tätä, koska toimitusilmoitukset ovat menneisyyttä. Löydät kaiken tarvitsemasilaskustasi joka tapauksessa. Tämä ei ole vain meidän päätöksemme vaan se on myös lain mukaan niin.
Tilaukseni on lähetetty, mutta seurantalinkki ei toimi
Seurantanumero pakettisi seuraamiseksi luodaan, kun tilaus on noudettu ja pakattu ja valmis lähetettäväksi. Tällöin kuriiriyritys vastaanottaa lähetystiedot. Mutta voit seurata sen liikettä vain, kun kuriiri fyysisesti ottaa paketin meiltä ja lastaa sen autoonsa. Huolitsijat eivät luo kansainvälisiä yhteyksiä, joten voit seurata lähetystäsi vasta, kun se saapuu maasi paikalliselle varastolle. Joskus kuriiriyritykset eivätpäivitä pakettien seurantalinkkiä päivittäin vaan 1-2 päivän kuluessa.
Toimitetaanko ylimitoitettu pakettini suoraan kotiini?
Pakettisi toimitetaan ensimmäiselle lukittavalle ovelle tai portille. Emme tällä hetkellä tarjoa toimitusta taloon tai huoneistoon.

Reklamaatiot ja palautukset

Kuinka otan yhteyttä reklamaatio-osastoon?
Voit ottaa yhteyttä valitusosastoomme puhelimitse: +421 2 581 017 55 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: [email protected]. Olemme tavoitettavissa päivittäin klo 9:00 - 17:30.
Miten teen korvaushakemuksen?
Napsauta tätä linkkiä, valitse valituksen tyyppi ja aloita korvausvaatimuksen käsittelyprosessi.
Kuinka kauan korvausvaatimuksen ratkaiseminen kestää?
Käsittelemme valitukset välittömästi, viimeistään 30 päivän kuluessa.
Mitkä ovat vaatimuksen jättämistä koskevat säännöt?
Noudattamamme yleiset sopimusehdot ovat saatavilla Sopimusehdot -sivustolla. Jos teet ostoksia kuluttajana/luonnollisena henkilönä, voit lukea yksityiskohtaiset takuukäytännöt TÄÄLTÄ. Jos teet ostoksia liikemiehenä, käytä linkkiä TÄÄLLÄ.
Mikä on palautumisaika?
Voit peruuttaa sopimuksen ja palauttaa tavarat ilman perusteluja 14 päivän kuluessa siitä, kun sinä tai nimeämäsi henkilö on vastaanottanut tavarat. Tämä oikeus koskee vain verkkokauppamme asiakkaita, eikä se koske ostoksia kivijalkamyymälöissämme. Tämän 14 päivän määräajan jälkeen peruuttamisoikeus on vain asiakkailla-kuluttajilla, jotka ovat tehneet tilauksen Muziker Smilen kanta-asiakasohjelmaan kuuluvina. Yksi Muziker Smilen jäsenyyden eduista on, että voit peruuttaa sopimuksen lakisääteisen peruuttamisajan jälkeen, enintään 30 päivän ajan siitä päivästä, jona sinä tai nimetty henkilö on vastaanottanut tavarat. Jos käytät palautusoikeuttasi tämän pidennetyn määräajan kuluessa eli 15. ja 30. päivän välisenä aikana tavaroiden toimituspäivästä, hyvitämme maksusi kupongin muodossa seuraavaa ostoasi varten myymälässämme. Toinen vaihtoehto palauttaa tavarat (perua sopimus) lakisääteisen 14 päivän määräajan päätyttyä on ostaa ylimääräinen Pidentynyt palautuspalvelumme. Tämän palvelun avulla yksityishenkilö voi palauttaa tavaroita milloin tahansa 60 päivään asti ja oikeushenkilö 30 päivään asti. Palvelu koskee vain valittuja tuotteita, ja sen voi ostaa vain tiettyjen tavaroiden yhteydessä. Kun olet palauttanut tavarat, saat ostosumman takaisin käteismaksuna. Lisätietoja on osoitteessa Palautus.
Voinko peruuttaa sopimuksen, jos teen ostoksen yrityksen puolesta?
Kyllä, myös yritys voi palauttaa tavaran 14 päivän kuluessa.
Kuka vastaa palautettujen tavaroiden toimituskustannuksista?
Tuotteiden palauttaminen takaisin varastoomme on täysin sinun vastuullasi. Tämä koskee myös kustannuksia.
Minne lähetän tuotteet, jotka haluan palauttaa?
Ennen kuin palautat tavarat, pakkaa ne oikein ja merkitse laatikkoon peruutuksen tai reklamaation numero. Näin voimme tunnistaa pakettisi nopeasti, kun se saapuu. Palautettavat tavarat on lähetettävä tähän osoitteeseen:
Muziker (Return)
P3 2, 1102 Lozorno
900 55 Lozorno
Slovakia
Huomio! Emme ole vastuussa siitä, missä kunnossa saamme pakettisi kuljetusyritykseltä. Siksi ennen kuin pakkaat tavarat lähetettäväksi, palauta tavarat alkuperäiseen tilaan, jossa ne tulivat meiltä, ja täytä itse laatikko materiaalilla, joka suojaa tavaroita vaurioilta kuljetuksen aikana. Jos lähetyksellesi tapahtuu jotain matkalla meille, ota nopeasti yhteyttä kuljetusyritykseen, jolle luovutit paketin, ja vaadi vahingonkorvausta.
Voinko palauttaa minkä tyyppisiä tavaroita tahansa?
Et todellakaan. Laissa määritellään tarkasti, mitä tavaraluokkia ei voida palauttaa. Esimerkiksi levyt, ohjelmistot, digitaaliset tuotteet, korvansisään laitettavat kuulokkeet, puhallinsoittimien suukappaleet ja vastaavat. Listaamme kaikki kategoriat Käyttöehdoissamme.
Milloin saan hyvityksen palautetuista tavaroista?
Palautamme palautettujen tavaroiden maksun tai annamme tämän arvoisen etusetelin viimeistään 14 päivän kuluttua paketin vastaanottamisesta ja palautettujen tavaroiden tarkastuksesta. Saat tämän samalla menetelmällä kuin maksu tuli meille. Mikäli käytit pikamaksua (PayPal, kortti, Apple Pay jne.), rahat hyvitetään tilillesi 3 työpäivän kuluessa. Pankkisiirto kestää yleensä 4-5 arkipäivää.

Asiakasprofiili

Mitkä ovat Muziker-klubin edut? Maksanko rekisteröinnistä?
Jos haluat liittyä Muziker-klubin jäseneksi, sinun tarvitsee vain rekisteröityä, mikä on ilmaista. Olemme tiivistäneet kaikki Muziker-klubin edut tähän.
Miksi en saa sähköposteja?
Jos olet syöttänyt sähköpostiosoitteesi Muziker-tilillesi oikein, mutta et vieläkään saa meiltä viestejä, tarkista ensin postilaatikkosi roskapostikansiot. Jos se ei auta, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, selvitämme sen yhdessä.
Miten vaihdan salasanani?
Voit vaihtaa salasanasi ja nykyisen sähköpostiosoitteesi milloin tahansa henkilökohtaisessa profiilissasi. Jos et muista salasanaasi kirjautuaksesi Muziker-sivulle, voit nollata sen ennen sisäänkirjautumista. Voit tehdä tämän napsauttamalla kohtaa "Unohtunut salasana". Anna sähköpostiosoitteesi, jolla kirjaudut tilillesi, niin saat meiltä linkin, jossa voit nollata vanhan salasanan ja luoda uuden.
Miten poistan tilini?
Voit poistaa tilisi suoraan henkilökohtaisessa profiilissasi.