cookies
Huomaat, että "evästeemme" ovat herkullisia
Muzikerin verkkosivuston evästeiden tarkoituksena on tehdä vierailustasi sivustollamme miellyttävä kokemus joka kerta. Suostu kaikkien evästeiden käyttöön klikkaamalla "Hyväksyn" -painiketta tai valitse asetuksista vain haluamasi evästeet. Lisätietoja.
Samaa mieltä
Hylkää

Vaatimukset ja palautukset

Vaatimukset ja palautukset

Onko tilatussa tuotteessa jotakin vikaa vai eikö se yksinkertaisesti ole mieleisesi? Ei hätää! Neuvomme sinua, miten voit vaatia uutta tuotetta, tai autamme sinua palauttamaan ne helposti.

Haluan tehdä reklamaation tavaroista tai toimituksesta.

Tarjoamme vain laadukkaita tuotteita luotettavilta tuotemerkeiltä. Jos ostettu tuote ei vieläkään toimi kunnolla tai paketti on vahingoittunut kuljetuksen aikana, järjestämme nopean korjauksen, vaihdon tai palautamme maksusi.

Ilmoita vaatimus 
Haluan peruuttaa sopimuksen ja palauttaa tuotteen ilman syytä.

Voit peruuttaa ostosopimuksen 14 päivän kuluessa eli palauttaa verkkokaupasta ostamasi tavarat ilman perusteluja.

Tavaroiden palauttaminen   
Kuinka otan yhteyttä reklamaatio-osastoon?
Voit ottaa yhteyttä valitusosastoomme puhelimitse: +421 2 581 017 55 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: [email protected]. Olemme tavoitettavissa päivittäin klo 9:00 - 17:30.
Miten teen korvaushakemuksen?
Napsauta tätä linkkiä, valitse valituksen tyyppi ja aloita korvausvaatimuksen käsittelyprosessi.
Kuinka kauan korvausvaatimuksen ratkaiseminen kestää?
Käsittelemme valitukset välittömästi, viimeistään 30 päivän kuluessa.
Mitkä ovat vaatimuksen jättämistä koskevat säännöt?
Noudattamamme yleiset sopimusehdot ovat saatavilla Sopimusehdot -sivustolla. Jos teet ostoksia kuluttajana/luonnollisena henkilönä, voit lukea yksityiskohtaiset takuukäytännöt TÄÄLTÄ. Jos teet ostoksia liikemiehenä, käytä linkkiä TÄÄLLÄ.
Miten toimin palautettaessa tavaroita?
Voit peruuttaa sopimuksen ja palauttaa tavarat ilman perusteluja 14 päivän kuluessa siitä, kun sinä tai nimeämäsi henkilö on vastaanottanut tavarat. Tämä oikeus koskee vain verkkokauppamme asiakkaita, eikä se koske ostoksia kivijalkamyymälöissämme. Tämän 14 päivän määräajan jälkeen peruuttamisoikeus on vain asiakkailla-kuluttajilla, jotka ovat tehneet tilauksen Muziker Smilen kanta-asiakasohjelmaan kuuluvina. Yksi Muziker Smilen jäsenyyden eduista on, että voit peruuttaa sopimuksen lakisääteisen peruuttamisajan jälkeen, enintään 30 päivän ajan siitä päivästä, jona sinä tai nimetty henkilö on vastaanottanut tavarat. Jos käytät palautusoikeuttasi tämän pidennetyn määräajan kuluessa eli 15. ja 30. päivän välisenä aikana tavaroiden toimituspäivästä, hyvitämme maksusi kupongin muodossa seuraavaa ostoasi varten myymälässämme. Toinen vaihtoehto palauttaa tavarat (perua sopimus) lakisääteisen 14 päivän määräajan päätyttyä on ostaa ylimääräinen Pidentynyt palautuspalvelumme. Tämän palvelun avulla yksityishenkilö voi palauttaa tavaroita milloin tahansa 60 päivään asti ja oikeushenkilö 30 päivään asti. Palvelu koskee vain valittuja tuotteita, ja sen voi ostaa vain tiettyjen tavaroiden yhteydessä. Kun olet palauttanut tavarat, saat ostosumman takaisin käteismaksuna. Lisätietoja on osoitteessa Palautus.
Voinko peruuttaa sopimuksen, jos teen ostoksen yrityksen puolesta?
Kyllä, myös yritys voi palauttaa tavaran 14 päivän kuluessa.
Kuka vastaa palautettujen tavaroiden toimituskustannuksista?
Tuotteiden palauttaminen takaisin varastoomme on täysin sinun vastuullasi. Tämä koskee myös kustannuksia.
Minne lähetän tuotteet, jotka haluan palauttaa?
Ennen kuin palautat tavarat, pakkaa ne oikein ja merkitse laatikkoon peruutuksen tai reklamaation numero. Näin voimme tunnistaa pakettisi nopeasti, kun se saapuu. Palautettavat tavarat on lähetettävä tähän osoitteeseen:
Muziker (Return)
P3 2, 1102 Lozorno
900 55 Lozorno
Slovakia
Huomio! Emme ole vastuussa siitä, missä kunnossa saamme pakettisi kuljetusyritykseltä. Siksi ennen kuin pakkaat tavarat lähetettäväksi, palauta tavarat alkuperäiseen tilaan, jossa ne tulivat meiltä, ja täytä itse laatikko materiaalilla, joka suojaa tavaroita vaurioilta kuljetuksen aikana. Jos lähetyksellesi tapahtuu jotain matkalla meille, ota nopeasti yhteyttä kuljetusyritykseen, jolle luovutit paketin, ja vaadi vahingonkorvausta.
Voinko palauttaa minkä tyyppisiä tavaroita tahansa?
Et todellakaan. Laissa määritellään tarkasti, mitä tavaraluokkia ei voida palauttaa. Esimerkiksi levyt, ohjelmistot, digitaaliset tuotteet, korvansisään laitettavat kuulokkeet, puhallinsoittimien suukappaleet ja vastaavat. Listaamme kaikki kategoriat Käyttöehdoissamme.
Milloin saan hyvityksen palautetuista tavaroista?
Palautamme palautettujen tavaroiden maksun tai annamme tämän arvoisen etusetelin viimeistään 14 päivän kuluttua paketin vastaanottamisesta ja palautettujen tavaroiden tarkastuksesta. Saat tämän samalla menetelmällä kuin maksu tuli meille. Mikäli käytit pikamaksua (PayPal, kortti, Apple Pay jne.), rahat hyvitetään tilillesi 3 työpäivän kuluessa. Pankkisiirto kestää yleensä 4-5 arkipäivää.