Valitse maa, johon lähetys toimitetaan

Parhaan hinnan takuun ehdot:

Mikä on paras hintatakuu?

- Ennen ostamista: näytä meille minkä tahansa valittavissa olevan kilpailijan parempi hinta ja odota vastaustamme. Operaattorimme ottavat sinuun yhteyttä ja tekevät poikkeuksetta saman tarjouksen: kaikista merkeistä, kaikista tuotteista ja kaikista tapauksista, jotka ovat tämän takuun ehtojen mukaisia. Tarjottua hintaa ei voi yhdistää alennuskuponkeihin.
- Oston jälkeen: 14 päivän kuluessa ostoksestasi MUZIKERista voit vielä vaatia Parhaan hinnan takuuta. Jos löydät jo ostamastasi tuotteesta paremman tarjouksen tai jos hinta laskee omassa verkkokaupassamme, olet oikeutettu saamaan kupongin, jonka arvo vastaa maksamasi hinnan ja löytämäsi parhaan tarjouksen välistä erotusta.

Miten voin pyytää parempaa hintaa ennen ostoa?

Jos haluat pyytää MUZIKERia antamaan paremman tarjouksen, sinun täytyy:
- löytää haluamasi tuote verkkokaupastamme;
- klikata tuotteen sivun oikeassa alakulmassa olevaa vaihtoehtoa "Paras hintatakuu";
- täyttää lomake vaadittuine kenttineen ja lähettää meille linkki parempaan tarjoukseen, jonka olet löytänyt.
Jos tarjous on tämän takuun ehtojen mukainen, tiimimme ottaa sinuun yhteyttä yhden työpäivän kuluessa ja neuvoo, miten voit jatkaa ostoa halvemmalla hinnalla.

Miten MUZIKER vastaa tarjoukseen ja miten voin ostaa tuotteen sen uudella hinnalla?

Nämä pyynnöt käsitellään mahdollisimman pian, kahden työpäivän kuluessa. Tänä aikana asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä ja neuvoo sinua, miten voit jatkaa ostamista uudella hinnalla. Älä huoli, se on erittäin nopeaa ja helppoa, ja me olemme kanssasi koko ajan!


Kuinka kauan ostokseni jälkeen voin pyytää hyvityskuponkia?

Parhaan hinnan takuuta voi vaatia 14. päivään asti siitä, kun ostos on tehty verkkokaupassamme tai fyysisessä myymälässä.

Kuinka kauan MUZIKER käsittelee palautuskuponkipyyntöni?

MUZIKERin tarjoaman 14 päivän rahat takaisin -takuun vuoksi kuponki myönnetään vasta tämän ajanjakson jälkeen. Vaatimus käsitellään kuitenkin heti, kun asiakas on lähettänyt sen, ja siihen vastataan kahden työpäivän kuluessa.

Missä tapauksissa EN VOI vaatia tätä takuuta?

- kun kilpailijan tarjous ei ole pysyvä hinta, vaan pikemminkin ajallisesti rajoitettu kampanja (kuten alennusmyynnit, alennukset tai muut erityishinnat);
- kun tarjous tulee sertifioimattomalta kilpailijalta (tätä takuuta sovellettaessa MUZIKER pitää sertifioituina kilpailijoina niitä, jotka: 
a) toimivat sekä verkkokaupassa että kivijalkamyymälöissä ja 
b) ovat vähintään yhden sähköisen kaupankäynnin viranomaisen sertifioimia;
- kun kilpailijalla ei ole tuotetta varastossa tai välittömästi toimitettavissa;
- kun Muzikerilla ei ole tuotetta varastossa;
- kun kilpailija ei tarjoa maahantuontia siihen maahan, jossa Muziker-verkkokauppa, jonka kautta teet ostoksia, sijaitsee;
- kun tarjous liittyy tuotteisiin, jotka on avattu, kunnostettu, korjattu tai joissa on käytön tai toimintahäiriön merkkejä, b-stock-katalogeihin tai muihin kuin uusiin ja avaamattomiin tuotteisiin;
- kun reklamaatio tehdään yli 14 päivän kuluttua ostosta;
- kun kilpailijan edullisempi hinta on seurausta minkälaisista alennuskupongeista tai -seteleistä tahansa.

Pidätämme oikeuden kieltäytyä hintapyynnöstä oman harkintamme mukaan.


Ok, alennetut tuotteet eivät ole voimassa tämän takuun yhteydessä!
Mutta entä jos ostaisin tuotteen ja muutaman päivän kuluttua tämä tuote olisi nyt alennuksessa MUZIKERissa?

No, tässä tapauksessa SINÄ VOIT PYYTÄÄ hyvityskuponkia. Niin kauan kuin erikoishinta tai määräaikainen tarjous on MUZIKERilla itsellään, tarjoamme kupongin asiakkaille, jotka ovat maksaneet korkeamman hinnan tästä tuotteesta verkkokaupassamme. Miksi teemme näin? Näin voit olla varma, että aina kun ostat MUZIKERista, et menetä rahaa löytämällä parempaa hintaa muutamaa päivää myöhemmin. 

Kun olen saanut kupongin, kuinka paljon aikaa minulla on käyttää hyvitys MUZIKERissa?

Kun tiimimme on lähettänyt kupongin, asiakkaillamme on 6 kuukautta aikaa käyttää sitä. Tämän ajanjakson jälkeen kuponki menettää voimassaolonsa.

Löysin paremman hinnan, mutta tarjous on juuri kadonnut. Mitä voin tehdä?

Valitettavasti et paljon muuta kuin laittaa peukut pystyyn, että se ilmestyy uudelleen. Todistamisvastuu on takuun hakijalla eli asiakkaalla. MUZIKERin ei tarvitse toimittaa minkäänlaisia todisteita osoittaakseen, että väitettyä tarjousta ei ole olemassa tai että se on pätemätön.

Koskeeko tämä takuu myös fyysisiä myymälöitänne?

Kyllä, tämä ja kaikki muut verkkokauppamme edut. Tässä tapauksessa kivijalkamyymälämme eivät kuitenkaan pysty käsittelemään verkkokaupassamme tehtyjen ostosten pyyntöjä. Lisäksi vain rekisteröidyllä MUZIKER Club -kortilla tehdyt ostokset voivat saada tämän takuun jossakin kivijalkamyymälässämme.

Voinko vaatia parhaan hinnan takuuta eri maiden verkkokauppojen tarjousten kautta?

Kyllä voit. Ainoa asia, joka sinun on tehtävä, on varmistaa, että sovitettava hinta sisältää paikalliset verot ja toimituskulut kohdeosoitteeseen.