Ammattimainen asiakaspalvelu
Muzikerissa haluamme, että asiakas kokee laadukkaan palvelun heti ensimmäisestä yhteydenotosta lähtien. Laaja valikoima soittimia, LP-levyjä ja CD-levyjä, studio- ja audio-videolaitteita sekä DJ-laitteita muodostaa perustan, mutta todellinen lisäarvo syntyy asiantuntevasta huolenpidosta ja henkilökohtaisesta lähestymistavasta. Yhteyttä oikeaan ihmiseen ei voi korvata robotti tai automaattinen viesti.
Asiakaspalvelutiimimme koostuu muusikoista ja musiikkialan asiantuntijoista, jotka tuntevat tuotteet ja asiakkaiden tarpeet täydellisesti. Tiimin jäsenet ovat joko äidinkielenään puhuvia tai asiantuntijoita omissa vieraissa kielissään, mikä mahdollistaa ammatillisen viestinnän eri eurooppalaisilla kielillä ja erilaisten verkkokauppojen asiakasvaatimusten täyttämisen 35 Euroopan maassa.
Kommunikoimme asiakkaiden kanssa nopean verkkokeskustelun, puhelimen tai sähköpostin välityksellä. Voimme ohjata heitä soittimien ja tarvikkeiden valikoiman läpi, verrata toimintoja, ominaisuuksia ja teknisiä tietoja, tarkistaa yhteensopivuuden muiden tuotteiden kanssa ja neuvoa valinnassa soiton tyylin tai kokemustason mukaan. Tarjoamme myös lisätietoja tilausten käsittelystä, maksuista, toimituksesta tai reklamaation nykytilanteesta.